Tuesday, December 14, 2010

auwwdit punya cerr..






Hari Audit Sedunia.




  • KF - 'ko neh dok pi balik pi balik dpn bilik aku.. aku dgr tapak kasut pun dah gerun'
  • Ajak - 'jgn dok tgk aku and gelak2. aku tau aku baik ari ni.. erk, ko cover la aku jap, pls.. aku kuar mkn jap je.. lapar neh!'
  • Fina - 'ko dok dtg bilik aku neh, pe cer? ada guspi odit baru kah?'
  • Rod - 'korg pi la mkn.. aku tak lalu la..'
  • Mr Hari - 'kensel the meeting.. i need a breather!'
  • Mr Elen - 'its ok CC, i'll make sure Shah will be audited nanti..' (kejis!)
  • Yus - 'Shah ko jgn la nak kenakan aku je.. risau la!! tak kan la punch kad pun dorg nak audit..' (hahahahaha..)
  • Kak Ton the CC - 'ni Shah ni Mr Elen, suruh dia masuk bilik audit.. tak abes2 nak kaco org'
  • Karuna - 'so far ok la.. the Skil Lab tak byk kena komen..' *yawn*
  • aku - dok bilik, masuk bilik org, ulang alik bancuh Nescafe.. dah dekat pkul 5 neh, nak audit aku ke tak? muahaha



*bley? hahaha








Post a Comment