Wednesday, September 17, 2008






gotta be in KL dis weekend - tho i hate the idea.. but theres coupla thgs yg buatkan aku eager for the whole thang.. hehehe



then again - i wont be drivin. and no - i wont be goin wit Apiz either. aku naik bus je.. senang! poser2 neh..




5 comments:

IDA said...

haaa aku tau y u r so eager..sbb ko nak pi pasar ramadhan kat serdang tu kan kan kan? haaa alang2 dah menyinggah kat situ.. singgah gak la teratak (katernya) buruk aku tu.. kah kah kah

mat motor said...

waa turun kl??
aku dulu syok gak trun kl...
kdg2 smpi 2-3 kali seminggu..
bkn jauh sgt.. naik bas jer haha
drebar yang penat..
but lately, KL has been soooooooo boring..
klu time2 cuti, tak yah ler g kl...
sama mcm g kathmandu jer :)

jerry maguire, jr. said...

makcik -
setakat ajak2 ayem.. tak yah lah. mencik. hehe

mat motor -
indeed. aku tak plan pe2 pun - esp. dkt2 nak raya neh.. mmg mcm kat Kathmandu!!

IDA said...

kat kathmandu tu kalao korang menyusur jalan dr Pudu ke Kotaraya.. of kos la.. lorong ala2 kat bangaladeshi sana pun ada.. cer ko mai serdang.. ala2 salem high country lagik gittew.. sejukk.. nyamann... rendang.. heheeh

jerry maguire, jr. said...

rendang? ketupat maner? wah - lapaQ plak raser tetiber.. ahakz